100 - 200 km/h
Re: 100 - 200 km/h
Tak.
Re: 100 - 200 km/h
OK. Wszystko jasne, bo myślałem, że Maros też ma swoje urządzonko pomiarowe. 

Re: 100 - 200 km/h
Wyniki Marcina i Krystiana są wręcz nieprawdopodobne. Czy było coś w tych autach modyfikowane? seryjne e46 M3 ma 18,9s d0 200 więc wychodzi 13,7s od 100 do 200 przy czy Krystian osiąga tą prędkość w 2 sekundy szybciej. To jest przepaść... Podobna sprawa się ma do e39 którą Marcin osiągnął 200 w prawie 3 sekundy szybciej niż podają wszelkie źródła. Nie mam absolutnie żadnych podstaw żeby nie wierzyć tym pomiarom ale wydają mi się trochę zbyt optymistyczne
oczywiście jeśli są to seryjne maszyny...

- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 100 - 200 km/h
To Rypik niedługo też będzie miał swoje urządzonko więc będzie można zweryfikować wyniki z mojego.piotr e38 pisze:OK. Wszystko jasne, bo myślałem, że Maros też ma swoje urządzonko pomiarowe.
2% nachylenia, 3 stopnie, mało paliwa w baku, zdrowa jednostka, wszystko to składa się na to, że te wyniki są realneAdamos pisze:Wyniki Marcina i Krystiana są wręcz nieprawdopodobne. Czy było coś w tych autach modyfikowane? seryjne e46 M3 ma 18,9s d0 200 więc wychodzi 13,7s od 100 do 200 przy czy Krystian osiąga tą prędkość w 2 sekundy szybciej. To jest przepaść... Podobna sprawa się ma do e39 którą Marcin osiągnął 200 w prawie 3 sekundy szybciej niż podają wszelkie źródła. Nie mam absolutnie żadnych podstaw żeby nie wierzyć tym pomiarom ale wydają mi się trochę zbyt optymistyczne oczywiście jeśli są to seryjne maszyny...

Jak zrobi się ciepło to pomierzymy te auta raz jeszcze.
Re: 100 - 200 km/h
Weź jeszcze pod uwagę czas zmiany biegu z 2 na 3Adamos pisze:46 M3 ma 18,9s d0 200 więc wychodzi 13,7s od 100 do 200 przy czy Krystian osiąga tą prędkość w 2 sekundy szybciej.

Nie mniej jednak jest o te 1,5s szybciej

Re: 100 - 200 km/h
To Rypik niedługo też będzie miał swoje urządzonko więc będzie można zweryfikować wyniki z mojego.Maros pisze:piotr e38 pisze:OK. Wszystko jasne, bo myślałem, że Maros też ma swoje urządzonko pomiarowe.
OK.

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: 100 - 200 km/h
Trzeba pamiętać też przy jakiej temperaturze były robione te pomiary. Ciśnienie ktoś sprawdzał w Wawie w ten dzień ?
Re: 100 - 200 km/h
Nie trzymam gazu w podłodze, lekko ujmuję. Z gazem w podłodze bym przypalał sprzęgło.--==maly==---- pisze:Gratuluje wyników co do zmian biegów słychać wyraźnie,że Marcin zmienia biegi z nogą na gazie ja też tak zawsze robiłem to jest najlepszy sposób dzięki któremu przy każdej zmianie mamy szarpnięcie do przodu.
Z lekko ujętym gazem podczas tego momentu w którym jest wysprzęglenie obroty nie zdążą podskoczyć za wysoko, akurat wychodzi idelanie jeden ciąg. Na wykresie widać nagłe podbicie, w rzeczywistości aż tak tego nie czuć.
To było wczoraj, na niemieckiej autostradzie było około 3C.Venom pisze:Trzeba pamiętać też przy jakiej temperaturze były robione te pomiary. Ciśnienie ktoś sprawdzał w Wawie w ten dzień ?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: 100 - 200 km/h
W dupe moje 15,7 wydaje sie kosmicznym wynikiem ale w latach 80 20 wieku 

Re: 100 - 200 km/h
Jakoś nie mam podstaw żeby uważać, że urządzenie działa źle. Tydzień temu mierzyłem swoje M3 i się jakoś tam pokrywało z pomiarem który robiłem pół roku temu.Adamos pisze:Wyniki Marcina i Krystiana są wręcz nieprawdopodobne. Czy było coś w tych autach modyfikowane? seryjne e46 M3 ma 18,9s d0 200 więc wychodzi 13,7s od 100 do 200 przy czy Krystian osiąga tą prędkość w 2 sekundy szybciej. To jest przepaść... Podobna sprawa się ma do e39 którą Marcin osiągnął 200 w prawie 3 sekundy szybciej niż podają wszelkie źródła. Nie mam absolutnie żadnych podstaw żeby nie wierzyć tym pomiarom ale wydają mi się trochę zbyt optymistyczne oczywiście jeśli są to seryjne maszyny...
Tak dla jasności.
Samochód w pełni seryjny, bez szyberdachu, kierowca jakieś 77 KG, paliwo 98 - 15 litrów, brak bagażów i czegokolwiek dodatkowego w aucie, felgi 17 cali, opony 235 z przodu i z tyłu zimowe, lekko wietrzna pogoda.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: 100 - 200 km/h
Wow a taka podnieta była z mojego czasu
:D ... nieźle Marcin!. Raz mnie nie ma na pomiarach i już myszy harcują
Pamiętam jak kiedyś porównywaliśmy nasze M5 na Cargo -szybsza była zawsze ta, w której nie siedział aktualnie rypik
:D:D
PS: Ja wczoraj nie mogłem ale łapię się z chęcią na najbliższą konfrontację



PS: Ja wczoraj nie mogłem ale łapię się z chęcią na najbliższą konfrontację

Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 100 - 200 km/h
Musimy razem dokładnie sprawdzić, z roleczki, z kamerą żeby wszytsko było jasne.Konrad95x pisze:PS: Ja wczoraj nie mogłem ale łapię się z chęcią na najbliższą konfrontację
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 100 - 200 km/h
W M3 jak miałem manuala można było całkowicie bez odpuszczania zmieniać jednak w M5 dużo większy moment obrotowy i ogólnie jak patrzyłem na YT to na 95% filmów z M5 e39 sprzęgło się uślizguje.Marcin_Os pisze:Nie trzymam gazu w podłodze, lekko ujmuję. Z gazem w podłodze bym przypalał sprzęgło.--==maly==---- pisze:Gratuluje wyników co do zmian biegów słychać wyraźnie,że Marcin zmienia biegi z nogą na gazie ja też tak zawsze robiłem to jest najlepszy sposób dzięki któremu przy każdej zmianie mamy szarpnięcie do przodu.
Z lekko ujętym gazem podczas tego momentu w którym jest wysprzęglenie obroty nie zdążą podskoczyć za wysoko, akurat wychodzi idelanie jeden ciąg.
Jedyny chyba któremu widać,że perfekcyjnie trzyma to auto Ghosta ale on ma nówkę.
Re: 100 - 200 km/h
A ja twierdze, ze oba wyniki sa bledne. W lato mierzylem takim samym sprzetem swoja e92 i wychodzilo 11,5sek... Czyli e46 jezdzi w tym zakresie tak samo? seryjne?! a e39 masakruje o dobre 1,5 sek? no prosze... tego samego dnia mierzylismy panamere turbo. 100-200 dokladnie 10 sekund...
Re: 100 - 200 km/h
W lato, w lato... w lato wszystko puchnie, dożyjemy to sami sprawdzimy ile.